ROMÂNIA
JUDEȚUL ARAD
ORAȘUL PÎNCOTA
PRIMĂRIA ORAȘULUI PÎNCOTA
România, jud. Arad, 315600, oraș Pîncota, str. T.Vladimirescu 69, tel 0257466301, 0257466679, fax 0257708888, e-mail: primariapancota@artelecom.net
BULETIN INFORMATIV:
Actele normative care reglementează organizarea și funcționarea Primăriei Orașului Pîncota:
– Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată
– Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ cu modificările ulterioare
– Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită a funcționarilor publici, cu modificările si completările ulterioare
– Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică
– Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările si completările ulterioare
– Legea nr. 215/2001 a administrației publice locale, republicată
– Legea 571/203, privind Codul fiscal
– Legea 53/2003, Codul Muncii
PROGRAM DE AUDIENȚE:
Primar, dl Pocrișer Dan – Ștefan:
Luni:10-12, Marți: 10-12, Miercuri 10-12, Joi : 10-12
Viceprimar, dl Boiciuc Ion :
Marți 10-12, Miercuri: 10-12, Joi 10-12, Vineri: 10-12
Secretar, d-na Balint Codruța- Cristina:
Marți: 14-16; Joi: 14-16
PROGRAMUL DE FUNCȚIONARE:
Luni – Joi 7.30 – 16.00
Vineri 7.30 – 13.30
– Numele și prenumele persoanelor din conducerea Primăriei orașului Pîncota și a funcționarului responsabil cu difuzarea informațiilor publice
Pocrișer Dan – Ștefan – Primar
Boiciuc Ion – Viceprimar
Balint Codruța-Cristina – Secretar
Aftene Claudia – Responsabil Relații cu Publicul
- Date de contact:
Primăria Orașului Pîncota
Str. Tudor Vladimirescu, nr 69, Cod postal: 315600,
Fax: 0257708888
e-mail: primariapancota@artelecom.net
web: http://www.primariapancota.ro/
Lista cuprinzând documentele de interes public
Informațiile de interes public comunicate din oficiu, potrivit art. 5 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public:
– Actele normative care reglementează organizarea și funcționarea Primăriei Orașului Pîncota
– Structura organizatorica, atribuțiile departamentelor, programul de funcționare, programul de audiente al Primăriei Orașului Pîncota ;
– Numele si prenumele persoanelor din conducerea Primăriei Orașului Pîncota , si ale funcționarului responsabil cu difuzarea informațiilor publice
– Coordonatele de contact ale Primăriei Orașului Pîncota respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail si adresa paginii de internet
– Sursele financiare, bugetul si bilanțul contabil
– Programele si strategiile proprii, alte documente publicate pe site-ul instituției
– Lista documentelor produse si/sau gestionate, potrivit legii
– Modalitățile de contestare a deciziei autorității sau a instituției publice in situația in care persoana se considera vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate.
Lista cuprinzând categoriile de documente produse si/sau gestionate, potrivit legii
– dispoziției ale primarului
– proiecte de hotărâri
– instrumente de prezentare a actelor administrative: expunere de motive, note de fundamentare, referate de aprobare
– note de discuții
– referate de aprobare
– fise de audienta
– protocoale
– rapoarte
– studii
– analize
– prognoze
– proiecte de strategii
– scrisori sau adrese
– materiale de specialitate
– fise de proiect
– contracte de achiziție publica
– procese-verbale
– adrese
– observații si propuneri
– avize
– planuri urbanistice de detaliu sau zonale
– planul urbanistic general
– certificate de urbanism si autorizații de construire/desființare
– autorizații pentru activități independente (asociații familiale, persoane fizice), autorizații taxi, autorizații de funcționare si avize pentru orarul de funcționare
– autorizații de acces în zone cu restricții de tonaj
– date de cadastru
– date de stare civila
Modalitățile de contestare a deciziei autorității sau a instituției publice în situația in care persoana se considera vătămată in privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate – sunt prevăzute in art. 21 si 22 din Legea nr. 544/ 2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, si anume:
– reclamația administrativa – se depune la conducătorul autorității sau al instituției publice
– plângerea la secția de contencios administrativ a tribunalului in a cărei raza teritoriala domiciliază sau în a cărei raza teritoriala se afla sediul autorității ori al instituției publice.